Nocni włóczędzy

Zapytaj o cenę obrazu
Nocni włóczędzy Nocni włóczędzy

Twoje zapytanie zostało wysłane

  • W celu wyceny obrazu, poproszę o podanie formatu obrazu w postaci Szer x Wys, oraz krótkiej informacji dotyczącej jego tematu, lub przeznaczenia. Wkrótce skontaktuję się z Państwem, w celu omówienia dodatkowych szczegółów i propozycji.
  •     *Wymagane pola

Loading

Format
  • Obrazy olejne malowane ręcznie na płótnie, naciągniętym na drewniany blejtram. Obrazy olejne malowane ręcznie na płótnie, naciągniętym na drewniany blejtram.
  • Boki obrazu są zamalowane, gotowy do powieszenia na ścianie.  Boki obrazu są zamalowane, gotowy do powieszenia na ścianie.
  • Możliwość oprawy w ramę. Możliwość oprawy w ramę.
  • Malowane na zamówienie w dowolnym rozmiarze. Malowane na zamówienie w dowolnym rozmiarze.
  • Indywidualnie ustalane terminy realizacji Indywidualnie ustalane terminy realizacji
Edward Hopper (1882-1967), malarz realista amerykański XX wieku, malował zwykłe życie i otoczenie. Jako młody człowiek , wyjechał do Paryża jesienią 1906, do szkoły artystycznej i pozostał tam aż do następnego lata. Następnie odwiedził Londyn i całą Europę, odwiedzając Haarlem, Amsterdam, Berlin i Brukselę. Powrót do Ameryki, pracuje jako ilustrator w New York. Udał się do Gloucester, Massachusetts, w 1912 r.; do Ogunquit, Maine, w 1914, a 1915, a do Monhegan Island, dwanaście mil od wybrzeża Maine, każdego lata 1916/19. Rok 1923, zmienił kierunek malarstwa Hoppera. Poznał wtedy Josephine Nivison, którzy, podobnie jak on, studiował u Robert Henri w New School York Sztuka. Nivison już wystawiał swoje akwarele w Nowym Jorku, namówił Hoppera, doce
Edward Hopper (1882-1967), malarz realista amerykański XX wieku, malował zwykłe życie i otoczenie. Jako młody człowiek , wyjechał do Paryża jesienią 1906, do szkoły artystycznej i pozostał tam aż do następnego lata. Następnie odwiedził Londyn i całą Europę, odwiedzając Haarlem, Amsterdam, Berlin i Brukselę. Powrót do Ameryki, pracuje jako ilustrator w New York. Udał się do Gloucester, Massachusetts, w 1912 r.; do Ogunquit, Maine, w 1914, a 1915, a do Monhegan Island, dwanaście mil od wybrzeża Maine, każdego lata 1916/19. Rok 1923, zmienił kierunek malarstwa Hoppera. Poznał wtedy Josephine Nivison, którzy, podobnie jak on, studiował u Robert Henri w New School York Sztuka. Nivison już wystawiał swoje akwarele w Nowym Jorku, namówił Hoppera, doceniając jego zdolności, aby spróbował pracy w akwareli, które potem razem wykonywali. Pokazał swoje akwarele w wystawie grupowej w Brooklyn Museum. Wystawa ta spowodowała zakup mansardowy dla muzeum i przyniosła mu rozgłos. Hopper malował swoje akwarele patrząc bezpośrednio na modeli, oraz sceny plenerowe. Statki, morza, latarnia morska, kościół, ulice, domy i drzewa. Pracując w akwareli jako ilustrator, zajmował się medium z ufnością. Szkicował ołówkiem, improwizował, interesowała go tekstura. Wynikiem jest spontaniczność, która nie występuje w jego obrazach olejnych. Szczególnie godny uwagi jest kontrast, gra światła i cienia, oraz wyrazista, ciemna kolorystyka. Obrazy olejne, Hopper malował w oparciu o wcześniejsze kompozycje akwarelowe. W Paryżu, Hopper namalował wszystkie oleje na miejscu, z zewnątrz, patrząc na ulice, budynki. Oczywiście, podczas zimnych miesięcy, deszczowej zimy, jego praca była ograniczona. W tym czasie brał się za rysowane w kawiarniach, nieustannie obserwując Francuzów .Po powrocie do Ameryki, Hopper zaczął już improwizować, malował w studiu, z pamięci, wyobraźni. Coraz częściej Hopper zaczyna robić ołówkiem lub węglem rysunki na miejscu, crobi notatki dotyczące obserwacji kolorów. Rysunki te były zawsze w monochromatyczne, zazwyczaj czarno-białe, czasami czerwona kredka. Pod koniec 1930 roku, wszystkie jego płótna zostały namalowane w studiu, synteza. Jednym z najczęściej powtarzających się obrazów w twórczości Hoppera jest widok z wód: krajobrazy i morskie sceny, latarni, porty, rzeki, mosty, a nawet widok z jego domu letniskowego w Truro, Massachusetts, z widokiem na Cape Cod Bay. Dorastając bardzo blisko rzeki Hudson w Nyack, Nowy Jork, Hopper zawsze uwagę na wodę, które mogą też symbolizować wolność i uciec z tej pustelniczej artysty. Jako nastolatek, został zachęcony przez ojca do budowy łodzi, najwyraźniej by mógł wyjść na zewnątrz i być mniejszym introwertykiem. Hopper później przyznał, że żegluga to jego pasja. Wilere obrazów latarni morskich, budynków, odzwierciedla jego samego, jako gatunek architektury, która tak jak on- stoi obok, oderwana od reszty świata. Architektoniczne obrazy Hoppera generalnie pozbawione są postaci ludzkich aż do 1933 roku, jego wyobrażenia zostały opisane jako Puste miejsca, samotne postacie u Hoppera , odnoszą się do samotności publicznej, psychoanalitycznej myśli, osobowości pustelniczej, melancholijnie samotne postacie. Powstaje świadomość rosnącej anonimowości współczesnego życia miejskiego, braku komunikacji w jego sztuce, rodzaj społecznej , poczucie wyobcowania , widziane szczególnie w dziełach, wyodrębniających latarnie morskie, ale także poprzez metafory ucieczki (pociągi, autostrady).

Opis

Nazwa Oryginalna
Nighthawks

No customer reviews for the moment.

New Account Register

Already have an account?
Log in instead Lub Reset password