Polecane

Kategorie

Galerie Mistrzów

Lista artystów

(w nawiasie liczba reprodukcji)

Opinie Klientów

Obrazy Pani Emilii są dla mnie światłem i radością w domu od wielu lat. Kolorystyka soczysta, optymistyczna, odzwierciedla serdeczną duszę Pani Emilli. Dziękuję za ciepło dla mnie.
~ p. Beata
Czekałem trzy tygodnie na kopię obrazu wg Moneta. Ale było warto! Obraz piękny, malowany szpachelką, robi wrażenie na Klientach mojej firmy. Powiesiłem go w biurze i nie omieszkam zamówić kolejne!
~ p. Tadeusz L

Na kotwicowisku II

Autor: Z fotografii

 
 

Informacje techniczne


Dostępność:

Obraz olejny ręcznie malowany.

Możliwe namalowanie obrazu w dowolnym formacie.

Krosna malarskie: sosnowe, 2 cm grubości


szerokość: 100cm
wysokość: 80cm

Opis obrazu

Akademizm Jednym z kierunków w sztuce, rozwijającym się pomiędzy XVII a XIX wiekiem był akademizm. Wpływ tego nurtu najbardziej widoczny był w malarstwie i rzeźbie. Charakteryzował się powrotem do reguł, jakimi kierowała się sztuka antyczna i sztuka renesansowa. Czerpał również z innych słynnych dzieł historycznych, religijnych oraz mitologicznych. Akademizm był głównym nurtem Akademii Sztuk Pięknych. Główne cechy akademizmu W kierunku tym zauważyć można specyficzną konwencję artystyczną, z jednoznaczną formą i brakiem naturalnej ekspresji. Akademizm powstał w dobie rewolucji przemysłowej, kiedy artyści tworzyli już nie dla władców, a mieszczan. Ich prace można było kupić na ulicznych targowiskach, zaczęto także tworzyć artystyczne szkoły, by kształcić kolejne pokolenia malarzy i rzeźbiarzy. Podstawowym założeniem akademii było nauczenie, dzięki właściwym inspiracjom. W związku z tym uczniowie bardzo często za zadanie mieli skopiowanie dzieła mistrza jak najlepiej potrafili. Tematyka odniosła się do istotnych zdarzeń z mitologii i historii. Ponadto malowano również pejzaże, portrety, sceny rodzajowe oraz martwą naturę. Każde z dzieł było tworzono na bazie istniejących już zasad. W akademiach duży nacisk kładziono na perfekcyjność i dokładność w tworzeniu sztuki. Jednak z upływem lat konserwatywne podejście do nauczania wyzwalało niechęć młodych adeptów sztuki. Akademie zyskały status placówek uczących słabych malarzy, blokując jednocześnie ich indywidualizm. Brak wolności tworzenia, sprawiał że artysta nie był w stanie stworzyć nic nowego, a jedynie kopiować innych lub powielać opanowane schematy. Henryk Siemiradzki, Pochodnie Nerona, 1876 Przedstawiciele akademizmu Upadek akademizm nastąpił pod koniec XIX wieku. Silna krytyka tego nurtu kompletnie zniechęciła młodych artystów do podążania tą drogą w sztuce. Jednakże w latach siedemdziesiątych XX wieku ponownie można było dostrzec wypływy akademizmu, który powrócił w momencie popularności awangardy. Najbardziej znanym polskim akademistą był Henryk Siemiradzki. Do przedstawicieli tego kierunków zaliczyć można także: Williama-Adolphe’a Bouguereau, Alexandre Cabanela, Hansa Makarta, Jeana Grome, Lawrence’a Alma-Tadema, Thomasa Couture, Fiodora Bruni.

Pracownia Malarska

Obrazy olejne malowane są ręcznie, farbami olejnymi na płótnie, naciągniętym na drewniany blejtram. Format obrazu jest dostosowany do prośby Klienta. Jest możliwość namalowania obrazu w dowolnej wielkości.

Cena dzieła bez ramy. Obraz można powiesić na ścianę bez konieczności oprawiania w ramę, jednak na życzenie Klienta, za dopłatą, jest możliwość oprawienia obrazu w drewniana ramę, w dowolnym kolorze.

Obraz olejny dostępny jest na zamówienie przez kliknięcie ZAMÓW OBRAZ po prawej stronie.

Średni czas malowania obrazów, zależnie od stopnia trudności, to około 2-3 tygodnie.

Wysyłka kurierem UPS. Koszt przesyłki, podany jest w wiadomości zwrotnej, po złożeniu zamówienia. Do formatu 120x90cm – 35zł, wielkie gabaryty- ok. 150zł.