Polecane

Kategorie

Galerie Mistrzów

Lista artystów

(w nawiasie liczba reprodukcji)

Opinie Klientów

Obrazy Pani Emilii są dla mnie światłem i radością w domu od wielu lat. Kolorystyka soczysta, optymistyczna, odzwierciedla serdeczną duszę Pani Emilli. Dziękuję za ciepło dla mnie.
~ p. Beata
Czekałem trzy tygodnie na kopię obrazu wg Moneta. Ale było warto! Obraz piękny, malowany szpachelką, robi wrażenie na Klientach mojej firmy. Powiesiłem go w biurze i nie omieszkam zamówić kolejne!
~ p. Tadeusz L

Beethoven

Autor: Josph Carl Stieler

 
 

Informacje techniczne


Dostępność:
Metoda malowania: ręczna
Rodzaj farb: olejne
Dostępność formatów: dowolna
Krosna malarskie: sosnowe, 2 cm grubości
szerokość: 40cm
wysokość: 50cm

Opis obrazu

Malarstwo klasycystyczne Podstawy sztuki klasycznej, jej koncepcja piękna, zasady kompozycji, wypracowane zostały w Antyku, w Starożytnej Grecji. Obrazują je dzieła Myrona, Polikleta czy Fidiasza. Wskrzeszenie myśli antycznej nastąpiło w renesansie, w sztuce Leonarda da Vinci czy Rafaela. Następnie, w XVII wieku, do idei antycznych powrócili artyści angielscy i francuscy. Klasycyzm trwał od około 1750 do około 1800 roku. W malarstwie ceniono szczególnie rysunek. Plamy barwne stosowano z umiarem, unikano kontrastów. Wygładzano płótna, by nie było widać śladów pędzla. Często przedstawiano umoralniające, pouczające sceny, wywodzące się z historii starożytnej i mitologii. Malowano także liczne portrety. Do ulubionych zabiegów artystów klasycystycznych zaliczyć można idealizację, obiektywizację i heroizację. W Polsce okres klasycyzmu przypadł na szczególne czasy upadku i rozbiorów. Dlatego też ówczesne malarstwo przyjęło sobie za cel podtrzymywanie ducha narodowego, głównie poprzez ukazywanie ważnych scen historycznych, związanych z polskim umiłowaniem wolności. Znani przedstawiciele malarstwa klasycystycznego to: Jacques-Louis David („Przysięga Horacjuszy”, 1784; „Śmierć Sokratesa”, 1787) Był on nie tylko malarzem, projektantem wnętrz i mody, ale także człowiekiem niezwykle zaangażowanym politycznie. W czasie Wielkiej Rewolucji Francuskiej był on prawą ręką Robespierre’a, później zaś nadwornym malarzem Napoleona. Jego prace były wzniosłe, miały umoralniający charakter. Używał bardzo ciepłych, stonowanych kolorów. Unikał kontrastów. Jacques-Louis David, Śmierć Sokratesa, 1787 Jean Auguste Dominique Ingres („Edyp i Sfinks”, 1808; „Apoteoza Homera”, 1827) Ingres był uczniem Davida. Znany był przede wszystkim z portretów i aktów. Poza nimi interesowały go głównie sceny historyczne i mitologiczne. Twierdził, że największym uwielbieniem darzy Fidiasza, Rafaela i Naturę. W przeciwieństwie do swojego nauczyciela, nie angażował się z życie polityczne i społeczne. Marcello Bacciarelli („Portret Stanisława Augusta”, 1786; „Nadanie Konstytucji Księstwu Warszawskiemu przez Napoleona”, 1811) Był nadwornym malarzem króla Stanisława Augusta Poniatowskiego. W jego pracach widać silne wpływy baroku i rokoka. Malował polskie sceny historyczne. Bernardo Belotto (Canaletto) („Ulica Miodowa”, 1777; „Pałac Błękitny”, 1779) Był nadwornym malarzem Stanisława Augusta Poniatowskiego. Malował przede wszystkim z fotograficzną dokładnością miejskie pejzaże (Wenecji, Drezna, Wiednia, Monachium i oczywiście Warszawy). Canaletto, Ulica Miodowa, 1777 Jean Pierre Norblin de la Gourdaine („Targ na Pradze”, 1791; „Wieszanie zdrajców na Rynku Starego Miasta w Warszawie”, 1794) Początkowo pracował on dla rodziny Czartoryskich, z czasem jednak zdołał się usamodzielnić. Jego prace wskazują na inspiracje Rembrandtem oraz stylem rokokowym. Malował scenki rodzajowe, alegoryczne oraz polskie sceny historyczne.

Pracownia Malarska

Obrazy olejne malowane są ręcznie, farbami olejnymi na płótnie, naciągniętym na drewniany blejtram. Format obrazu jest dostosowany do prośby Klienta. Jest możliwość namalowania obrazu w dowolnej wielkości.

Cena dzieła bez ramy. Obraz można powiesić na ścianę bez konieczności oprawiania w ramę, jednak na życzenie Klienta, za dopłatą, jest możliwość oprawienia obrazu w drewniana ramę, w dowolnym kolorze.

Obraz olejny dostępny jest na zamówienie przez kliknięcie ZAMÓW OBRAZ po prawej stronie.

Średni czas malowania obrazów, zależnie od stopnia trudności, to około 2-3 tygodnie.

Wysyłka kurierem UPS. Koszt przesyłki, podany jest w wiadomości zwrotnej, po złożeniu zamówienia. Do formatu 120x90cm – 35zł, wielkie gabaryty- ok. 150zł.